Tervetuloa näytteilleasettajaksi
3D-tulostusta sekä uusia materiaaleja teollisuuteen
3D & New Materials -tapahtuma esittelee tulostamisen kokonaisuuden suunnittelusta lopputuotteeseen sekä uudet materiaaliratkaisut valmistavaan teollisuuteen.
Tervetuloa mukaan!
19.–22.3.2024
Tehdään ne* tutuksi – selkokielellä
Valmistavan teollisuuden ammattilaiset tarvitsevat tietoa
- tuotantomahdollisuuksista,
- teknologioiden mahdollisuuksista
- sekä materiaalivaihtoehdoista.
Tapahtuma tarjoaa kohtaamispaikan, jossa pääset kouluttamaan sekä avaamaan 3D-tulostuksen sekä uusien materiaalien mahdollisuuksia potentiaalisille asiakkaille, jotka eivät vielä tiedä tarpeeksi.
* 3D-tulostus sekä uudet materiaalit
Laadukasta, käytännön lisäarvoa tuovaa ohjelmaa
Näytteilleasettajien kanssa kootaan yhdessä monitasoinen ohjelma, jonka ytimessä ovat case-esimerkit ja uudet innovaatiot. Caset ovat vastalause perinteisille luentoesityksille ja yritysesittelyille. Oikeiden esimerkkien avulla päästään asian ytimeen, suoraan kiinni tuotannon haasteisiin ja tuodaan konkreettista apua asiakkaille.
Mitä tarvitsemme?
Konkreettisia tuotteita ja ongelmia
Toteutuneita projekteja
Todellisia tarinoita
Metalli on vahva – materiaaleja komposiitista kumiin
Samaan aikaan Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksessa järjestetään suositut
-messut, joiden saumattomasti huolella yhteen hitsattu kokonaisuus tuo yhteen tuhansia teollisuuden ammattilaisia ja tarjoaa metalliteollisuuden tuotannon laajimman kattauksen Suomessa.
Uusi 3D & New Materials esittelee metallin lisäksi muitakin tulostuksen materiaaleja sekä tuotannon materiaalimahdollisuuksia aina komposiitista kumiin. Katso tuoteryhmät tästä.
Nyt tehdään yhdessä UUTTA – tule mukaan tarjoamaan omat ratkaisusi tuotannon uusiin mahdollisuuksiin.
4 hyötyä, mitä sinä saat tapahtumista
1. Lanseeraat ja testaat uutuuksia
Tapahtumassa voit edistää myyntiä sekä tehdä tutuksi uutuuksia, tuotevalikoimaa ja yritystä. Lisäksi voit testata tuotteiden kilpailukykyä, saada ideoita tuotekehitykseen ja arvioida kysyntää.
2. Hoidat asiakassuhteita
Henkilökohtaiset keskustelut ovat loistava tilaisuus hoitaa nykyisiä asiakassuhteita ja kartoittaa uusia yhteistyökumppaneita. Tapahtumaan osallistumisen jälkipyykkinä on usein pitkä lista liidejä ja tarjouspyyntöjä.
3. Vahvistat imagoa
Mielikuvat ovat voimakkaita ostopäätöksen ohjaajia. Tässä tapahtumassa imagoon voi vaikuttaa monella tavalla, kuten rakentamalla upean osaston tai tuomalla omaa asiantuntijuuttanne esille tapahtuman ohjelmassa. Useimmiten sirkustemppuja ei edes tarvita, vaan tuotteiden ja palveluiden ystävällinen, asiantunteva ja avulias esittely face to face on tarpeeksi nostamaan yrityksenne esiin kilpailijoiden joukosta.
4. Vaikutat hankintaprosessissa
Päätökset hankinnoista hajaantuvat yhä enemmän organisaatioissa eri ihmisille. Alasta kiinnostuneet yhteen kokoavan tapahtuman yksi suurimmista vahvuuksista on mahdollisuus tavata ja vaikuttaa ostopäättäjien lisäksi myös niihin, jotka osaltaan vaikuttavat ostopäätöksiin. Näitä henkilöitä ei usein myyntikäynneillä tavoiteta.